عكسهاي خوشگل وباحال از كره ايا ومايكل جكسن

۳۵۰ بازديد

 

 

بروادامه مطلب...

بازيهاي انلاين

۲۴۷ بازديد

Cool

عكسهاي باحال

۴۰۹ بازديد

ديكشنري عالي

۲۴۶ بازديد

{#emotions_dlg.cool}

بيوگرافي جنيفرلوپز

۲۹۸ بازديد

 

 

 

م در كنار هم بازي كردند از جمله: Gigli، Jersey

Girl.                       بن در                 موزيك ويدئو                                            جنيفر به نام "        

جنيفر لين لوپز (به انگليسي: Jennifer Lynn Lopez) با نام مستعار جِي لو (به انگليسي: J. Lo) زاده ۲۴ ژوئيه ۱۹۶۹ خواننده، بازيگر، رقصنده، تهيه‌كننده موسيقي، تهيه‌كننده تلويزيوني و طراح مد پورتوريكويي تبار اهل آمريكاست. جنيفر لوپز توسط مجله اقتصادي آمريكايي فوربز عنوان ثروتمندترين بازيگر لاتين تبار اهل هاليوود را به خود اختصاص داد. جنيفر لوپز در فهرست ۱۰۰ شخص پرنفوذ و اثرگذار آمريكايي لاتين تبار، توسط مجله پيپل اِن اسپانول به عنوان نفر نخست برگزيده شد.

او تا به حال با توجه به شهرت و محبوبيتش به عنوان يك ستاره برتر هنري در آگهي‌هاي پولساز نظير تبليغ ادكلن و مدهاي گوناگون شركت كرده و سودهاي هنگفتي را به دست آورده‌است. علاوه بر آن او به عنوان يك حامي حقوق بشر و همچنين در رابطه با واكسيناسيون اطفال در بيمارستان كودكان لس آنجلس فعال بوده‌است. جنيفر لوپز كار شغلي خود را به عنوان رقصنده با بازي در مجموعه طنز تلويزيوني ليوينگ كالر[۱] آغاز كرد. پس از آن با ظهور در فيلم هيجاني و اكشن قطار پول در سال ۱۹۹۵ به سر زبان‌ها افتاد.

نخستين فيلمي كه او به عنوان يك بازيگر كليدي، ايفاي نقش كرد فيلم با ژانر زندگينامه به نام سلنا بود كه به سال ۱۹۹۷ ساخته شد، در اين فيلم جنيفر لوپز به عنوان يك بازيگر برجسته و متمايز موفق شد جايزه آلما[۲] را دريافت كند. فيلم خارج از ديد[۳] به سال ۱۹۹۸ فيلمي بود كه او توانست دومين جايزه آلما را به خاطر نقش آفريني در آن كسب نمايد. پس از آن در فيلم‌هاي طنز برنامه‌ريز ازدواج[۴] خدمتكاري در منهتن[۵] مايليد برقصيم؟[۶] و مادرشوهر هيولا[۷] به ترتيب در سال‌هاي ۲۰۰۱، ۲۰۰۲، ۲۰۰۴، ۲۰۰۵ نقش آفريني باكرد. فيلم‌هاي مايليد برقصيم؟ و مادرشوهر هيولا براي جنيفر لوپز از لحاظ اقتصادي دستاوردي بزرگ محسوب مي‌شدند.

در سال ۱۹۹۹ لوپز به عنوان نخستين كار، آلبوم آن دِ سيكس[۸] را روانه بازار موسيقي كرد. كه تك آهنگ برتر و مشهور «اگر تو عشق مرا داشته باشي»[۹] را در بر داشت. دومين آلبوم استوديويي جنيفر لوپز با نام J.Lo در سال ۲۰۰۱ با فروش هشت ميليون نسخه در كل دنيا، يك دستاورد بزرگ مالي براي او محسوب مي‌شد. آلبوم J To Tha L-O! The Remixes نيز در سال ۲۰۰۲ دومين آلبوم پياپي جنيفر بود كه در صدر فهرست ۲۰۰ آلبوم برتر موسيقي آمريكا قرار گرفت. سومين و چهارمين آلبوم استوديويي اين ستاره آمريكايي موسوم به اين منم… خوب حالا[۱۰] در ۱۹ نوامبر ۲۰۰۲ و ميلادي دوباره[۱۱] در اول مارس ۲۰۰۵ رديف شماره ۲ فهرست بيلبورد ۲۰۰ را به خود اختصاص دادند. در سال ۲۰۰۷ او نخستين آلبوم تمام اسپانيايي‌زبانش به نام آنطور كه يك زن دل مي‌بازد[۱۲] را روانه بازار كرد، او همچنين در ششم اكتبر همان سال پنجمين آلبوم انگليسي و در مجموع ششمين آلبوم خود را با نام شجاع[۱۳] در دسترس هواداران خود قرار داد. او در سال ۲۰۰۳ برنده جايزه «American Music Award for Favorite pop/rock female Artist» كه مخصوص خوانندگان زن در سبك پاپ و راك بود، گرديد و همچنين در سال ۲۰۰۷ جايزه «American Music Award for Favorite Latin Artist»، كه مخصوص هنرمندان لاتين‌تبار مي‌باشد را از آن خود كرد. با توجه به آخرين آمار، جنيفر لوپز بيشتر از ۲۵ ميليون نسخه از آلبوم‌هاي خود را در تمام دنيا فروخته‌است. در مسابقه تلويزيوني آمريكن آيدل كه مربوط به كشف استعدادهاي درخشان در زمينه تك خواني است، جنيفر لوپز در هيئت داوران فعال مي‌باشد. در كانال سي بي اس جنيفر به عنوان نخستين مهمان برنامه «گفتگو»[۱۴] شركت كرد. بعدها در انيميشن"winx club"جنيفر الگويي براي ساختن كاراكترفلورا(به انگليسي:Flora)شد.

جنيفر لوپز متولد و بزرگ شده محله كَسل هيل در ناحيۀ برونكس واقع در نيويورك است. مادرش مربي مهدكودك و پدرش متخصص رايانه هر دو پورتوريكويي تبار و كاتوليك مذهب، زاده شهر پونسي در جنوب پورتوريكو مي‌باشند. جنيفر لوپز دو خواهر به نام‌هاي ليندا و لسلي دارد كه از ميان آنها ليندا داراي شغل روزنامه نگاري است. او تحصيلات مقدماتي خود را در مدارس و دبيرستان كاتوليك در برونكس به پايان رساند. از ۱۹ سالگي به شكلي خودآموز به رقص و آوازخواني پرداخت. در هنگام تحصيل در دانشگاه جنيفر در كنار رقص در باشگاه شبانه منهتن،به عنوان شغل پاره‌وقت در دفترخانه‌اي مشغول به كار شد.

در مورد روابط خصوصي جنيفر لوپز با مردان، رسانه‌ها تمركز خاصي دارند. او تاكنون روابط نسبتاً گرمي با شان كامز، كريس جود، بن افلك و مارك آنتوني داشته‌است. در سال ۱۹۸۴ در سن ۱۵ سالگي (دوران دبيرستان) و هنگامي كه كم كم داشت به يك ستاره تبديل مي‌شد، او با ديويد كروز روابط دوستانه داشت. در سال ۱۹۹۴ جنيفر لوپز پس از ۱۰ سال رابطه تنگاتنگ با ديويد كروز، به روابط دوستانه‌اش پايان داد. جنيفر لوپز در سال ۲۰۰۴ گفت:

اولين ازدواج لوپز با اوجاني نوآ در ۲۲ فوريه ۱۹۹۷ بود. لوپز نوآ را اولين بار هنگامي كه نوآ به عنوان خدمتكار در رستوراني در ميامي كار مي‌كرد ملاقات كرد. اين دو در ژانويه ۱۹۹۸ از هم طلاق گرفتند. بعداً لوپز نوآ را به عنوان مدير رستورانش در آوريل ۲۰۰۲ استخدام كرد. اما نوآ در اكتبر همان سال اخراج شد. بعد از آن نوآ از جنيفر به دادگاه شكايت كرد اما اين دو به طور محرمانه با هم سازش كردند. در آوريل ۲۰۰۶، لوپز از نوآ شكايت كرد تا مانع انتشار كتابي شود كه نوآ در آن جزئيات ازدواج و زندگي خصوصي اش با جنيفر را نوشته بود.

لوپز حدود دو سال و نيم با خواننده هيپ-هاپ، شان كامز رابطه داشت. در ۲۷ دسامبر ۱۹۹۹، لوپز و كامز در نايت كلابي در منهتن بودند كه بين همراهان كامز و گروهي ديگر درگيري پيش آمد و يك نفر شليك كرد. لوپز و كامز با ماشين از آنجا دور شدند ولي توسط پليس متوقف شدند[۱۸] و يك اسلحه روي صندلي ماشين آن‌ها پيدا شد. كامز متهم به حمل اسلحه شد؛ در همين حال علاوه بر استرس پيش از محاكمه پي‌گيري موضوع توسط مطبوعات مشكل را دوچندان مي‌كرد، و لوپز يك سال بعد به جرياناتش با كامز پايان داد، در طي يك دادخواست در ۲۰۰۸ وكيل مدافع گفت كه لوپز در اين پرونده هيچ نقشي نداشته‌است.[۱۹]

دومين ازدواج او با يكي از رقصنده‌هايش به نام كريس جود بود. جنيفر اولين بار با جود هنگام فيلمبرداري موزيك ويدئو                  "Love Don't غير مجاز مي باشدt a Thing"           آشنا شد. اين دو در ۲۹ سپتامبر ۲۰۰۱ در خانه‌اي در حومه لوس آنجلس ازدواج كردند.                                      جنيفر و جود در ژوئن ۲۰۰۲ به رابطه‌شان پايان دادند و سرانجام با ورود بن افلك در ژانويه ۲۰۰۳ به طور رسمي از هم طلاق گرفتند.[نيازمند مدرك]

رابطهٔ او با بن افلك بازيگر سرشناس هاليوودي مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت به طوري كه پاپارازي‌ها اين زوج را بنيفر مي‌ناميدند. جنيفر خبر نامزدي اش با بن را در نوامبر ۲۰۰۲ اعلام كرد. بن افلك حلقه‌اي ۱٫۲ ميليون دلاري به جنيفر داد. جنيفر در يك مصاحبه قول داد كه به زودي با بن افلك ازدواج كند و تشكيل خانواده دهد. اين دو تاريخ ازدواجشان را ۱۴ سپتامبر ۲۰۰۳ در سانتا باربارا اعلام كردند. اما چند ساعت قبل از برگزاري مراسم خبر به هم خوردن نامزدي جنيفر و بن منتشر شد و اين مراسم به هم خورد. اين دو سرانجام در ژانويه ۲۰۰۴ از هم جدا شدند. جنيفر و بن در چند فيل                                      Jenny from the Block" نيز ظاهر              شد.

كمتر از دو ماه بعد از جدايي جنيفر و بن، جنيفر با مارك آنتوني آشنا شد. البته جنيفر و مارك در دهه ۹۰دوستي كوتاهي داشتند (قبل از اينكه جنيفر ازدواج كند). اين دو در اوايل ۲۰۰۴ آهنگي را براي فيلم "Shall We Dance?" كه جنيفر در آن بازي كرده بود، با هم ضبط كردند. در اكتبر ۲۰۰۳، مارك آنتوني از دختر شايسته جهان، دايانارا تورس طلاق گرفت (براي دومين بار). آنها ۲ فرزند نيز داشتند. جنيفر و مارك در ژوئن ۲۰۰۴ در مراسم كاملاً خصوصي ازدواج كردند. دختر مارك آنتوني، آرايانا در آخر موزيك ويدئو "Get Right" به عنوان خواهر كوچكتر جنيفر ظاهر شد. در نوامبر ۲۰۰۷، هنگامي كه جنيفر براي آخرين بار در تور "En Concierto" روي صحنه رفت اعلام كرد كه باردار است. البته پدر جنيفر بعداً اصلاح كرد كه جنيفر قرار است صاحب دوقلو شود. و جنيفر در ۲۲ فوريه ۲۰۰۸ صاحب يك دختر و يك پسر شد. لوپز با دريافت مبلغ ۶ ميليون دلار اجازه داد تا عكس او و دوقلوهايش در مجله پيپل چاپ شود. سرانجام در ۱۵ ژوئيه ۲۰۱۱ بعد از ۷سال زندگي مشترك، جنيفر و مارك آنتوني از هم جدا شدند.جنيفر لوپز از جدايي از مارك دوستي باپسري از رقصنده هايش به كاسپر اسمارت را شروع كرده است.دوستان جنيفر درباره اين پسر به او هشدار داده‌اند.